agencji reklamowej

informacja prasowa

Aleksander Śliwka i Marcin Janusz z nowymi kontraktami!

Aleksander Śliwka i Marcin Janusz z nowymi kontraktami!

Dzięki sportowym sukcesom, wartość marketingowa polskich siatkarzy dynamicznie rośnie. Na profesjonalną obsługę w tym zakresie stawiają Aleksander Śliwka i Marcin Janusz. Za komunikację i współprace reklamowe sportowców, odpowiedzialna będzie agencja LEVEL PRO.

Lewandowski podpisał nową umowę. Wielkie poruszenie. Będzie jeszcze bogatszy

Robert Lewandowski związał się z amerykańską agencją CAA Sports, która będzie go obsługiwać pod kątem kontraktów reklamowych. - Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować globalnie z jedną z najlepszych i największych agencji, która reprezentuje czołowe gwiazdy światowego sportu - komentuje Tomasz Zawiślak, PR manager Lewandowskiego.

Biznes Lewandowskiego rośnie w oczach. Rekordowy zysk

Robert Lewandowski to nie tylko piłka nożna i piękne bramki. Kapitan reprezetancji Polski posiada także kilka dochodowych biznesów. Jednym z nich jest agencja reklamowa, która przyniosła rekordowe zyski.

Jens Lehmann skarży firmę bezprawnie wykorzystującą jego wizerunek

Ostatnim występem bramkarza w reprezentacji był przegrany z Hiszpanią finał Euro 2008. Zawodnik skierował sprawę do sądu rejonowego we Frankfurcie. Orzeczenie ma zostać wydane 12 marca. Agencja reklamowa z siedzibą we Frankfurcie zaoferowała ugodę

Jedna przeszkoda stoi Idze Świątek na drodze do wielkiej międzynarodowej kariery. "Polacy nie wiedzą, kto to jest"

Jedna przeszkoda stoi Idze Świątek na drodze do wielkiej międzynarodowej kariery. "Polacy nie wiedzą, kto to jest"

nigdzie sama nie pojedzie. Jeśli miałbym jej nałożyć jakiś zegarek, to nie Longines, ale TAG Heuer, bo on jest nowoczesny. No i tak dalej. Oferty, które pewnie się pojawią, trzeba dobrze wybrać. Pamiętajmy, że na turniejach powierzchnia reklamowa na tenisistce jest ograniczona do 13 cm kwadratowych na

Piłka nożna. W Bangkoku budują Niezwyczajne Boiska Piłkarskie

Piłka nożna. W Bangkoku budują Niezwyczajne Boiska Piłkarskie

Koncept był prosty: przemienić nieregularne, niewykorzystane w żaden sposób kawałki gruntu w boiska, na których wciąż grałoby się na równych zasadach i oba zespoły miałyby takie same szanse. I wygląda na to, że się udało. W powszechnym

"Taki byłem. Chciałem uciec. Od samego siebie." - historia biegacza w najnowszym spocie reklamowym [WIDEO]

"Taki byłem. Chciałem uciec. Od samego siebie." - historia biegacza w najnowszym spocie reklamowym [WIDEO]

materiały reklamowe "Taki byłem. Chciałem uciec. Od samego siebie". Tak zaczyna się najnowszy spot, gdzie słowa wywołują pewnego rodzaju ciekawość i emocje. Na samym początku nie do końca wiadomo czego dotyczyć będzie reklama. Dopiero

6 NAJLEPSZYCH reklam biegowych, które nie pozwalają przejść obojętnie

6 NAJLEPSZYCH reklam biegowych, które nie pozwalają przejść obojętnie

Przeszukując kampanie reklamowe można natknąć się na te inspirujące, śmieszne i z głębokim przekazem. Każda z nich jest na swój sposób oryginalna, choć wszystkie reklamy mają jeden cel. Zareklamować produkt. Odstawmy jednak produkt na dalszy plan i przyjrzyjmy się istocie

Spór o krocze Marii Szarapowej

zakłopotana? Wytoczy indywidualny proces pracownikowi agencji reklamowej? Jeśli tak, co się stanie z innymi autorami zdjęć tego typu? Czy majtki tenisistek pójdą do lamusa?

Polscy piłkarze podpiszą reklamowe kontrakty

Polscy piłkarze podpiszą reklamowe kontrakty W poniedziałek wieczorem w Konstancinie polscy piłkarze podpiszą umowę z agencją reklamową SPC House of Media. Do końca 2002 roku firmy, które będą chciały się być reklamowane przez polskich piłkarzy, mają

Pytanie o przyszłość Pogoni Nowej

Arkadiusz Kawecki, prezes agencji reklamowej DCS To przedsięwzięcie ma sens, jeśli stoją za nim ludzie, którzy mają charyzmę, zapał, a przede wszystkim pomysł na to, jak ma funkcjonować ten klub. Z tego, co wiem, są to ludzie emocjonalnie związani z Pogonią, z tradycją tego klubu

Biznes Lewandowskiego radzi sobie coraz gorzej

Biznes Lewandowskiego radzi sobie coraz gorzej

się one o 11,5 procent i wyniosły 126,14 mln zł. "Z czego te na usługi obce (czyli głównie zakup powierzchni reklamowych dla klientów) - ze 142,31 do 126,05 mln zł" - dodali dziennikarze podanego wyżej źródła. RL Media to agencja marketingowa, stworzona w 2017 roku i prowadząca

Nawet ćwierć miliona za jeden wpis w mediach społecznościowych. Sprawdź, którzy sportowcy zarabiają na tym najwięcej

Stawka za sponsorowany Tweet zależna jest przede wszystkim od popularności sportowca. Zestawienie najlepiej zarabiających sportowców na Twitterze otwiera piłkarz Realu Madryt, James Rodriguez. Kolumbijczyk obecnie posiada 8,65 mln fanów, co pozwala mu inkasować 40 tys. euro za jeden sponsorowany wpi

Super Bowl. Najciekawsze reklamy tego roku. Wybór AP

Super Bowl. Najciekawsze reklamy tego roku. Wybór AP

W reklamie wykorzystano piosenkę Davida Bowie - Starman Słynna aktorka Helen Mirren wymyśla kierowcom, którzy siadają za kierownicę po pijanemu. Piwo łączy Amerykę. W reklamie wzięła udział bardzo popularna w Stanach aktorka komediowa Amy Schumer, której specjalnością są stand-upy. W tej rek

Oddamy specjalistom promocję Poznania

Włodzimierz Groblewski, szef Biura Kształtowania Relacji Społecznych UM: - Zasady konkursu staraliśmy się tak sformułować, by wyeliminować słabe, "partyzanckie" agencje, które nie mają doświadczenia. Nastawiamy się na duże agencje sieciowe, najlepiej z doświadczeniem

Miliony dolarów dla Igi Świątek. Nawet Lewandowski nie może się równać

kojarzeni z jej sukcesem i pozytywnym wizerunkiem. Dlatego to czy Iga będzie numerem jeden, dwa czy trzy nie ma w tym przypadku najmniejszego znaczenia - tłumaczy na łamach Forbesa Monika Bondarowicz, dyrektorka agencji QWinners, zajmująca się marketingiem sportowym. Na potwierdzenie słów

Nigdy nie będzie jak Świątek. Sabalenka znowu pokazała prawdziwą twarz

Nigdy nie będzie jak Świątek. Sabalenka znowu pokazała prawdziwą twarz

, dlaczego Iga Świątek zarabiała wtedy prawie 10 razy mniej z kontraktów reklamowych i sponsorskich niż Emma Raducanu i 20 razy mniej niż Serena Williams, wyjaśniła rumuńska tenisistka Sorana Cirstea w podcaście "La Fileu": - Najlepiej opłacani tenisiści to z pochodzenia Amerykanie, Chińczycy lub

Niewiarygodne zyski Igi Świątek. "Zarobiła" dla sponsora ponad 100 mln złotych

Niewiarygodne zyski Igi Świątek. "Zarobiła" dla sponsora ponad 100 mln złotych

fani z całego świata. Jej popularność wiąże się ze sporymi zyskami głównego sponsora, PZU. Świątek kopalnią pieniędzy nie tylko na korcie. Ogromne zyski PZU Według wyliczeń agencji badawczej Sponsoring Insight od stycznia 2022 roku w mediach pojawiło się prawie 40 tysięcy materiałów, na których Świątek

Minister zdrowia ostrzega: Twój SUV ssie. Rower nie

Minister zdrowia ostrzega: Twój SUV ssie. Rower nie

przeznaczać pewien odsetek budżetów reklamowych na specjalny fundusz, z którego finansowane są kampanie wspierające zdrowe żywienie (więcej o tym TUTAJ ). Olivier Schneider z francuskiej organizacji rowerzystów miejskich marzy, aby w podobny sposób

Lewandowski i jego nowy biznes. Wymowne reakcje kibiców. "No nie umie chłop"

wśród najbogatszych Polaków, a jako jego biznesy wskazywano m.in. spółkę Levann (odzież i produkty spożywcze), czy spółki RL Media i agencję marketingową Stor9. Kolejny biznes z udziałem Roberta Lewandowskiego. Został twarzą znanej marki To właśnie z agencją Stor9 kapitan reprezentacji Polski ma

Klamka zapadła. Mistrz olimpijski ogłosił koniec w wieku 27 lat

Klamka zapadła. Mistrz olimpijski ogłosił koniec w wieku 27 lat

Horton w rozmowie z "Today" zdradził, że po karierze zajmie się pracą w agencji reklamowej.

Agencja Lewandowskiego notuje ponad trzykrotny spadek zysków

Agencja Lewandowskiego notuje ponad trzykrotny spadek zysków

W 2017 roku powstała agencja marketingowa Stor9_. Na początku zajmowała się obsługą kampanii reklamowych z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Potem do swojego portfolio dodała współpracę z tenisistą Hubertem Hurkaczem czy aktorką Małgorzatą Kożuchowską. Dodatkowo firma realizował

Mają 10 miliardów zł długu. Gigant idzie do prokuratury

Mają 10 miliardów zł długu. Gigant idzie do prokuratury

wysokości ponad 7,5 mln złotych w roku 2023" - czytamy w komunikacie prasowym Grupy Azoty.  Polska Agencja Prasowa poinformowała, że zawiadomienie dotyczy konkretnych osób, które odpowiadały za umowy reklamowo-sponsoringowe. Ci ludzie w spółce już nie pracują, a ich działania miały dotyczyć m.in

Ważny krok w karierze Igi Świątek. Globalna agencja wchodzi do gry

tenisistki pracę kontynuują Partnership Managerka Alina Sikora, odpowiedzialna za realizację kontraktów i współpracę ze sponsorami, oraz PR managerka Paula Wolecka zajmująca się obszarem komunikacji i współpracy z mediami. Do reprezentacji Igi dołącza globalna agencja IMG Tennis, która będzie odpowiadała za

Boniek grzmi: Co wy żeście zrobili przez cztery lata?

i dali wam pieniądze. Im było ich więcej, tym większą prowizję miała agencja reklamowa, która nie powinna być nigdy partnerem PZPN, bo nie ma żadnego doświadczenia na tym poziomie - oznajmił, krytykując firmę Publicon.  Boniek poszedł nawet o krok dalej. Kiedy prowadzący program Roman Kołtoń

Afera na cały kraj. Tego Messiemu nigdy nie wybaczą

-Stars. To z tego powodu, jeszcze na stadionie, wybuczano właściciela klubu Davida Beckhama. Fani dali upust agresji, niszcząc banery reklamowe i plakaty z Messim . Messi rozpętał prawdziwą burzę. Odwołują mecz przez to, co zrobił Część z nich nie szczędziła pod jego adresem ostrych słów. 

Lewandowski z żoną zostali ambasadorami polskiej marki. "Nowy poziom"

Robert Lewandowski od lat działa także poza boiskiem, w sferze biznesowej. Napastnik Barcelony pod koniec kwietnia oficjalnie związał się z amerykańską agencją CAA Sports, która będzie go obsługiwać pod kątem kontraktów reklamowych. Wcześniej Lewandowski sprzedał 1/3 udziałów w firmie Hymon, która

Lepiej usiądźcie. Tyle trzeba zapłacić za reklamę w TVP podczas Euro

. W rozmowie z Polską Agencją Prasową ekspert z domu mediowego Media Direction OMD, Kamil Krupa ujawnił, o jakich kwotach mowa. - Telewizja Polska jako główny nadawca Euro w Polsce opublikowała ofertę, w której podano ceny poszczególnych meczów. Co ważne, trzeba pamiętać, że każde ze spotkań będzie

Rekordowy kontrakt w esporcie. Siedmiocyfrowa kwota dla zawodnika

To już nie jest zwykłe granie w gry, a ogromny biznes. Esport przyciąga coraz więcej widzów, a co za tym idzie sponsorów i ostatecznie pieniądze. Jedna z największych agencji esportowych pochwaliła się podpisaniem ogromnego kontraktu. Prawie milion dolarów rocznie Pieniądze w esporcie kojarzyły się

Iga Świątek zaskoczyła zachodnich ekspertów. Tego się nie spodziewali

psychiczną". Przypomniano również, że dwa lata temu zawodniczka dołączyła do IMG, największej agencji marketingowej w świecie tenisa. To dało jej możliwość współpracy ze znanym agentem Maxem Eisenbudem, który jest odpowiedzialny za reklamowy sukces m.in. Marii Szarapowej. Przy tym wszystkim dla Świątek

Gamingowy transfer. Radosław Wójcik przechodzi z PLE do Publicis Groupe

rozpoczął karierę marketingową w 2005 r., dołączając do agencji reklamowej Leo Burnett. Następnie pracował również w Publicis Worldwide i Cztery Czwarte/Ambasada. W 2010 r. został Account Managerem w McCann Erickson, gdzie zajmował się między innymi międzynarodowymi działaniami dla firmy Coca-Cola. W 2012 r

"Tajna umowa" pomiędzy PSG a Leo Messim

Bez wątpienia Leo Messi jest bohaterem ostatnich miesięcy w sportowych mediach. Kontrakt Argentyńczyka z PSG wygasa z końcem czerwca i znikome są szanse, aby został przedłużony. Jeszcze do niedawna faworytem w wyścigu po 35-latka była FC Barcelona. Kilka dni temu agencja AFP przekazała jednak

Niemieccy piłkarze wściekli po MŚ 2022. Nie mogli skupić się na piłce. "Obciążeni"

;Sportschau", powołując się na doniesienia z kręgów bliskich reprezentacji Niemiec, informuje o rzekomym "zirytowaniu" części piłkarzy Hansiego Flicka. Grupa graczy wraz z federacją DFB oraz Raphaelem Brinkertem, szefem agencji reklamowej zajmującej się niemieckim futbolem, debatowali na

PZPN ma analizę ws. "niemoralnego sponsora" kadry. Nic nie może zrobić

piłkarskim świecie związany z sytuacją polskiej kadry. Ale nie jedyny. Sprawa dotyka choćby sponsorów drużyn, w tym jak się okazało także reprezentacji Polski .  Sponsor reprezentacji Polski nie zamknie interesów w Rosji. Ma je nawet poszerzyć Rosyjska agencja informacyjna TASS poinformowała, że sieć

"Mundial sam się nie wygra"- Zdzisław Kręcina w kampanii LV BET Zakłady Bukmacherskie

Kampanię reklamową zainaugurował wyemitowany 8 maja br. spot reklamowy, w którym Zdzisław Kręcina informuje o podjęciu współpracy z firmą bukmacherską. Akcja rozgrywa się w Apartamencie Działacza LV BET, w którym były sekretarz PZPN w humorystyczny sposób przedstawia kulisy polskiej piłki. To

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy. – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland. Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o

Brian Laudrup wywołał skandal i stracił pracę. "Co takiego strasznego zrobiłem?"

Dzięki VisitDubai oraz angielskiej agencji reklamowej Brian Laudrup wybrał się na trzy dni do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, by promować Dubaj wśród kibiców piłkarskich. Dla Duńczyka spłynęła fala negatywnych komentarzy, ale on nie żałuje. Brian Laudrup odwiedził Dubaj i stracił pracę Były

GieKSa i Ideon. Reklama tylko na koszulkach

jest decyzja agencji reklamowej współpracującej z Ideonem - wyjaśnia Radosław Bryłka, rzecznik klubu. GKS i inni... Cały sport na Śląsku na Facebooku Śląsk - Sport.pl ?

Gra miejska - Słupsk (28 lipca 2012)

Organizator: Agencja reklamowa Dadar Termin i miejsce startu: 28 lipca 2012 roku, godzina 11:00, Park Kultury i Wypoczynku, Słupsk. Informacje dodatkowe: Agencja reklamowa Dadar zaprasza na kolejną odsłonę

Hiszpanie ukazują imperium Lewandowskiego. Sekret dziewięciocyfrowych zarobków

"Foods by Ann", w którym Lewandowski ma własną gamę produktów. Podobnie jak współpraca Polaka z marką odzieżową 4F. Wraz z żoną otworzył także agencję marketingową, reklamową i PR "Stor9". Co więcej, polski napastnik zainwestował także w Protos Venture Capital - polską firmę

Wielkie kłopoty rywalki Świątek. Gigant chce zerwać z nią kontrakt

reklamowymi z takimi firmami jak: Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania i Urban Monkey. Firma Nike na zawieszenie kontraktu z zawodniczką już raz się zdecydowała. Amerykański producent sprzętu sportowego w 2016 roku zawiesił kontrakt z Marią Szarapową. Rosjanka została przyłapana na

Świątek wypracowała miliony dla sponsora. "Inni mogą żałować, że nie uwierzyli w Igę"

informuje "Puls Biznesu", wartość ekwiwalentu reklamowego, uzyskanego w polskich mediach dla PZU w pierwszych dwóch miesiącach współpracy wyniósł 13,7 mln zł. Obliczeń dokonała firma Sponsoring Insight. PZU zyskuje dzięki Idze Świątek Czym jest wspomniany "ekwiwalent reklamowy"? - W

Giganci już walczą o Haalanda, a wartość Norwega wciąż rośnie. Żyła złota

rynku reklamowym, które już teraz jest niemałe. Wizerunek snajpera wykorzystywać chcą nie tylko sponsorzy jego klubu i reprezentacji. Wojnę o jego podpis toczą też odzieżowi giganci. Borussia Dortmund i innowacyjny kontrakt sponsorski. Haaland reklamował suplementy Evonik, jeden z głównych sponsorów

Robert Lewandowski został twarzą DHL. Piłkarz ma motywować pracowników

Robert Lewandowski na każdym kroku udowadnia, że ma nie tylko talent sportowy, ale także niezwykły zmysł do interesów. Piłkarz otworzył agencję reklamową, która skupia się na komunikacji oraz wizerunku jego i Anny Lewandowskiej, zainwestował w apartamenty w Warszawie, firmę tworzącą gry

Just do it! Motywująca kolekcja marki Nike w niskich cenach

Legginsy "Just do it" to slogan wymyślony w 1988 roku przez Dana Wiedena, którego agencja reklamowa pracowała dla firmy Nike . Podobno zaczerpnął on swój pomysł od mordercy skazanego na śmierć. Przestępca Gary Gilmore, który w latach 70

Mercedes jak spod igły nową dumą Piasta Gliwice [ZDJĘCIA]

gliwickiej drużyny został przygotowany przez dwie gliwickie firmy: agencję reklamową Zwykła Agencja i przewoźnika Soltysik Reisen. - Samo oklejenie kosztowało nas kilkanaście godzin pracy. Na materiały zużyto 104 metry specjalnej folii. Natomiast projekt tworzyliśmy około tygodnia. Kleiliśmy już autobusy

Conor McGregor chce wrócić za grube miliony, ale nie może. Ma poważny problem

sportowiec promował ją przy każdej okazji, a że sam nie stronił od barowych uciech, to okazji było sporo. Jego Proper No. Twelve szybko stała się najpopularniejszą irlandzką whisky na świecie" - pisał Kacper Sosnowski, dziennikarz Sport.pl . McGregor zarabia także jako słup reklamowy

Polski klub o krok od upragnionego "pucharu o nic". A tu taki cios

- deklaruje. Mieli straszyć rywali, a oglądają mecze zza band. "Przynajmniej miesiąc, jak nie trochę dłużej" Spotkanie na Torwarze zza band reklamowych obserwowali Piotr Nowakowski i Srecko Lisinac. Oglądają mecze z tego miejsca od początku sezonu i w najbliższym czasie, niestety, nic się w tym

To był piękny mecz, nadal mamy szanse. Musimy zagrać na 200 procent

, będącą kontynuacją długofalowego konceptu reklamowego marki - GO SUPER. Jej bohaterami są doskonale znani fanom piłki nożnej Jerzy Dudek i Sławomir Peszko oraz pierwszy raz Tomasz Smokowski. Spoty kręcono w Rumunii, m.in. na stadionie Ghencea (Stadion Steaua), a za całą kampanię odpowiada irlandzka

"Dobrze wiesz. Możesz obstawiać"

na Facebooku. W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Stąd w najnowszej kampanii reklamowej kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. To właśnie za sprawą swojej wiedzy mogą cieszyć się

Robert Lewandowski podpisał kontrakt ze światowym gigantem marketingowym

- tłumaczy Business Insiderowi Philipp Hasenbein, dyrektor zarządzający w Lagardere Sports. To jedna z największych globalnych agencji działających na rynku sportowym. Reprezentuje wiele gwiazd sportu. Do 2015 roku z jej usług korzystała Agnieszka Radwańska (Polkę reprezentuje teraz IMG). Legardere jest

Iga Świątek może niedługo rozbić bank. "Takiego zawodnika trzeba wykorzystać globalnie"

Iga Świątek wygrała w Paryżu Roland Garros. To największy sukces singlowy w historii polskiego tenisa. Sukces, który miejmy nadzieje, będzie tylko zapowiedzią wspaniałej kariery naszej tenisistki. Z wielkim tenisem wiążą się wielkie pieniądze. Jak na płaszczyźnie biznesowo-reklamowej

David Beckham może stać za rekordowym transferem. To on jest gwarantem sukcesu

dostanie w Monachium (18 mln euro) też będzie jedną z najwyższych w lidze. Warte uwagi w transferze z Manchesteru City, są nie tylko finanse, ale też rola jaką w przyjściu 23-latka do Monachium odgrywa David Beckham. Nie sam, a razem ze swoją agencją.  Imperium Beckhama  

Lech Poznań. Mistrzowie Polski w eleganckiej sesji zdjęciowej u boku pięknych kobiet [ZDJĘCIA]

fotografa mody, Wojciecha Wojtczaka, autora kampanii reklamowych dla największych polskich i międzynarodowych agencji reklamowych i domów mody. Efekty sesji można podziwiać już teraz na reklamach wielkoformatowych w Poznaniu przy ulicy Królowej Jadwigi (na elewacji budynku

Ujawniono zarobki Lewandowskiego na TikToku. Fortuna za jeden post

potrafią być media społecznościowe, sprawę doskonale sobie jednak zdaje. Dlatego już kilka lat temu postanowił zainwestować w pozaboiskową działalność, zakładając agencję Stor9. "Tworzymy marki i pomagamy je rozwijać" - to hasło firmy polskiego piłkarza. Firmy, która - poza tworzeniem strategii

Kluby obniżają kontrakty gwiazdom, ale te mają wyjście awaryjne! Ronaldo na samym Instagramie zarabia 14 milionów więcej

użytkowników właśnie na rzecz mediów społecznościowych, w których treści można znaleźć szybciej i łatwiej. Reklamodawcy wolą więc płacić gwiazdom, celebrytom, influenserom czy piłkarzom, zamiast trwonić pieniądze na reklamy telewizyjne czy bilbordy reklamowe. Piłkarze zdają sobie z tego doskonale sprawę

Francuzi skarżą się na Japończyków ws. igrzysk. "Pewnego dnia, zanim umrę, opowiem o tym"

Zanim Haruyuki Takahashi został członkiem komitetu organizacyjnego Tokio 2020, odpowiadał za lobbowanie na rzecz japońskiej kandydatury wśród członków Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOI). Takahashi, były dyrektor agencji reklamowej Dentsu Inc, miał według agencji Reuters otrzymać od

Małysz obraził się i uciekł. Teraz przejmuje władzę w PZN. Ogromne ryzyko

wejście do zarządu PZN . - Czy dla Adama Małysza jest to ryzyko? Tak, jest - mówi Sport.pl Tomasz Redwan, ekspert marketingu sportowego i sponsoringu z agencji REDSport. I wskazuje, że wszystko zależy od tego, jak prezesura Małysza się potoczy. -  Adam Małysz cieszy się niespotykaną wśród

45-letnia Tyra Banks na okładce Sports Illustrated Swimsuit

Tyra Banks to amerykańska modelka, aktorka, piosenkarka oraz osobowość telewizyjna. Od 2003 roku jest prowadząca i jurorka telewizyjnego reality show Zostań top modelką. Zanim podpisała swój pierwszy kontrakt w wieku 15 lat, została odrzucona przez aż sześć agencji. Teraz, po prawie trzech

Po co Lewandowski wygłupia się w internecie? "Po wrzutce Dudy ludzie oszaleli"

gwiazdy mediów.  - To jest przede wszystkim zwiększanie zasięgów i próba zdobycia nowego targetu. Robert Lewandowski jest największy na polskim Facebooku i Instagramie. Dlaczego ma nie być największy na TikToku? To nie jest dla niego problem. Faktem jestem to, że obecne stawki reklamowe na TikToku są

Zarządzanie informacją sportową - nowy kierunek na Uczelni Łazarskiego

, zarządzanie, dziennikarstwo, politologia, prawo), którzy wiążą swoją karierę z pracą w mediach i agencjach reklamowych, instytucjach, organizacjach i klubach sportowych. Więcej informacji - na stronie Uczelni Łazarskiego ?

Sponsorzy odwracają się od Barcelony przez piłkarzy? "Dasz im audi, a oni nawet nie chcą wsiąść do tego samochodu"

ostatnich ważnych decyzji prezesa Josepa Marii Bartomeu i jego zarządu przed podaniem się do dymisji. Ale ceną za zatrzymanie sponsora na kolejny sezon było przystanie na dużą redukcję kontraktu. I jak tłumaczy w wywiadzie dla agencji EFE Cinto Ajram, który w ekipie prezesa Bartomeu odpowiadał za działania

Forbes: Kubica najcenniejszy

Od pięciu lat magazyn Forbes analizuje wartość osobowości i gwiazd polskiego show-biznesu, pytając czołowe agencje reklamowe o wycenę poszczególnych nazwisk. W tym roku na czele znalazł się Robert Kubica. Reklamowa wartość kierowcy BMW Sauber wynosi 857 tysięcy złotych (w

Białostocka załoga w 50. Rajdzie Barbórka

- Naszym celem jest walka o miejsce w pierwszej dziesiątce klasyfikacji generalnej imprezy, choć zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to łatwe, bowiem lista zgłoszeń wygląda naprawdę imponująco. Startujemy mitsubishi lancerem evo IX, tradycyjnie w barwach Agencji Reklamowej Plus

Wpis Igi Świątek wywołał burzę. Ekspert: Uruchomiła efekt domina

Piotr Semka publikujący m.in. w "Do Rzeczy". Semka tłumaczył się później: "Zdanie w tweecie na kilometr zajeżdża PR-owską nowomową. I to razi, a nie, że ktoś zawiera kontrakt" oraz "Umowy reklamowe to nic dziwnego w sporcie. Gorzej, gdy młoda, sympatyczna dziewczyna zaczyna

Serena Williams już nie jest królową zarobków! Rekordowy dochód Naomi Osaki. Sponsorzy ją uwielbiają

kultur: ma matkę Japonkę, ojca Haitańczyka, a adres zamieszkania od kilkunastu lat amerykański. Mogła równie dobrze reprezentować USA, ale wybrała Japonię. I wstrzeliła się ze swoją serią sukcesów znakomicie: gdy olimpijska Japonia szukała idolki, która będzie reklamową twarzą Tokio 2020. Osaka wygrała

Bohaterka "najgorszego wywiadu świata" woli mówić o bieganiu. "Nie sądziłam, że przerodzi się to w hejt"

znajomo! Czym zajmujesz się zawodowo? Pracuję w agencji reklamowej w Krakowie. To mała firma, ale jestem tu już od wielu lat. Czasami jest stres, czasem jest ciężko, gdy trzeba walczyć o klienta, ale bardzo swoją pracę lubię. I kiedy ludzie przychodzą do biura wypoczęci po weekendzie, ty masz za sobą

Hurkacz 34 miliony, Lewandowski nie do pobicia, a ile Iga Świątek? Polski fenomen

z tych, którzy będą najlepsi po zbliżającym się odejściu Rogera Federera, Rafaela Nadala, Novaka Djokovicia i Andy'ego Murraya. Hurkacz 70 tysięcy razy. To warte prawie 300 milionów! Współpracująca z Hurkaczem agencja marketingowa Publicon postanowiła sprawdzić, jak jego sportowe sukcesy przełożyły

Bez pieniędzy miasta nie ma grania. Dlaczego odwołano mecz Cracovia - Vl Wolfsburg

doświadczenie w organizowaniu takich meczów. Agencja zwykle liczy na udział finansowy magistratu i tak było teraz. Nie bierze na siebie całego ryzyka zapewnienia budżetu imprezy. Rozmowy agencji z reprezentującym miasto Koziołem trwały, ale poza deklaracją nie doszło do podpisania

Mateusz Maga z Top Model ponownie zaskoczył muskulaturą. "Chyba jest u mnie postęp"

;udało mu się zajść naprawdę daleko. Wszystko ze względu na dobre warunki fizyczne i urodę, która w świecie mody high fashion oraz na wybiegu bardzo dobrze się sprzedaje. Mimo upływu lat, Mateusz nadal chodzi w pokazach, bierze udział w kampaniach reklamowych i spełnia się jako model. Mateusz Maga

To się nie zdarza. Polski klub przejęty za grube miliony. Idzie po ekstraklasę

niż przez poprzednie trzy lata. Czyli nie zamyka się pan na dalszą współpracę z agencją menedżerską pana Kołakowskiego? Nie ma ku temu żadnych powodów, abym się zamykał na taką współpracę, wręcz przeciwnie. Mamy z agencji KFM kilku fajnych piłkarzy. Niewątpliwie też kilku zawodników sprowadzonych

Sieć klubów CityFit rzuciła wyzwanie hejtowi

– zakupić specjalistyczny sprzęt medyczny, który jeszcze bardziej wpłynie na jakość leczenia naszych podopiecznych – mówi Marek Kopyść, Prezes Zarządu Fundacji Cancer Fighters. Za produkcję i promocję materiałów wspierających akcję odpowiedzialna jest poznańska agencja reklamowa GPD Agency

Skąd się biorą pieniądze w sporcie?

sportowców. Stąd właśnie udział wielu sportowców w kampaniach reklamowych poszczególnych produktów i marek. Czy to działa? No cóż… A czy jest ktoś, kto nie kojarzy, jak Adam Małysz skakał na Pocztę? Mechanizm działania sponsoringu opiera się przede wszystkim na bardzo silnym oddziaływaniu na emocje

Serena Williams o Marii Szarapowej: wzięła odpowiedzialność, zawsze wykazywała się odwagą

partnera reklamowego. Williams dodała, że jest zaskoczona i zszokowana. Szarapowa na meldonium 28-letnia rosyjska tenisistka Maria Szarapowa przyznała, że miała pozytywny wynik testu antydopingowego, który

Kolarstwo. Armstrong bez tytułów Tour de France

doping w historii. Siedmiokrotny zwycięzca Tour de France, w latach 1999-2005, nie przyznał się do winy, ale zapowiedział też, że nie zamierza odpierać zarzutów. W poniedziałek na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej UCI utrzymała werdykt amerykańskiej agencji i

Zjawiskowa modelka Alexis Ren wystąpi w Sports Illustrated Swimsuit Issue. To nie pierwsze jej tak odważne zdjęcia

Pracę jako modelka zaczęła mając 13 lat. W wieku 14 lat podpisała umowę z agencją modelek Nous Model Management. Alexis Ren ma dopiero 21 lat, a już robi oszałamiającą karierę. Na Instagramie obserwuje ją ponad 11,8 miliona fanów, a liczba ta nieustannie rośnie. Sesja dla Sports Illustrated

Radwańska odrzuciła ofertę. Janković ją przyjęła?

"Radwańska może skoczyć wzwyż 2,11 m" Janković, która kilka dni temu podpisała umowę z agencją menedżerską IMG, potentatem na rynku marketingu sportowego, wystąpiła na trwającym właśnie pokazowym turnieju w Hongkongu w stroju chińskiej firmy

Piłkarz roku 2012 według Z Czuba

Do końca tygodnia roboczego (gwoli uściślenia dla wszystkich tych, którzy pracują w szpitalach, służbach porządkowych, agencja reklamowych oraz robią relacje na żywo z różnych sportowych wydarzeń - tydzień roboczy zwyczajowo kończy się w piątek o 17.59) wysyłajcie nam swoje

Kryzys uderza nawet w Super Bowl

miliona dolarów. Super Bowl jest więc niekwestionowanym liderem wśród amerykańskich wydarzeń telewizyjnych i poważnym źródłem dochodu stacji telewizyjnych oraz agencji reklamowych. Do rozdysponowania pozostało jeszcze 10% czasu antenowego przeznaczonego na reklamy. Z powodu

Z nosa Małysza polała się krew, zaskoczył wszystkich. Łatwiej było trafić szóstkę w totka

budynku, aby złapać zasięg. Kiedy wrócił i powiedział, że Adam wygrał, byłem w szoku, podobnym jak po zwycięstwie Wojciecha Fortuny na igrzyskach w Sapporo - przypomniał sobie w rozmowie z Polską Agencją Prasową Apoloniusz Tajner, późniejszy trener Małysza, a obecnie prezes PZN. A czasy dla skoków wcale

Dlaczego CBA weszło do PZPN? Afera melioracyjna, bilety, wpis na Twitterze

prokuratura krajowa. Dodaje, że w tej sprawie już rok temu zatrzymano siedem osób, które usłyszały m.in. zarzuty prania pieniędzy. Fundacja podpisywała w latach 2011-2013 umowy o świadczenie usług reklamowych z Zakładami Chemicznymi. Prokuratura po analizie dokumentów stwierdziła, że część środków

"To, co robi Barcelona, jest żałosne". Lewandowski witany jak na wiejskim weselu

prostu żałosne. To słowo najlepiej obrazuje jej działania - mówi Tomasz Redwan z agencji marketingu sportowego REDSport . - Wielka szkoda, że trafiło akurat na Roberta, bo komu jak komu, ale jemu kibicujemy najmocniej. Do tego dostał już przecież w jeden policzek od Bayernu , a teraz musi nadstawiać

Sportowe emocje w biznesie

. Jest autorem cenionych publikacji oraz artykułów, m.in. The Economist Guide to Brands and Branding. Jerome de Chaunac piastuje funkcję dyrektora ds. operacyjnych Havas Sports, agencji marketingu sportowego działającej w ramach potężnego międzynarodowego holdingu reklamowego

Stracili setki tysięcy złotych przez decyzje polityków. "Nigdy tak nisko nie upadłem"

styczniu, czyli dwa miesiące przed imprezą. W zależności od skali przedsięwzięcia pracuje przy jednym stoisku od kilkudziesięciu do kilkuset osób. Zaczynając od projektów stoiska, scenariuszy na imprezę, strategii promocji i komunikacji po realizację, czyli kampanie reklamowe, przygotowanie oprawy, która

Puls Biznesu: Futbol.pl blisko bankructwa, czy Boruc odzyska pieniądze?

Projekt Futbol.pl ruszył we wrześniu 2007. Pojawienie się czasopisma na rynku poprzedziła droga (3 mln złotych) kampania reklamowa, której główną gwiazdą był bramkarz reprezentacji Polski Artur Boruc. Wydawnictwo liczyło, że rosnąca sprzedaż i zainteresowanie reklamodawców

Gwiazdy za darmo wyciągnęły kibiców z toalety. Show na Super Bowl kosztuje milion dolarów za minutę

muzyki. Super Bowl to przecież najcenniejszy czas reklamowy na świecie. W tym roku cena 30-sekundowego spotu wynosiła średnio 5,6 mln dolarów. Odchodzenie widzów od ekranów w czasie przerwy to dla nadawcy wymierne straty finansowe. Zwłaszcza, że w umowach gwarantuje reklamodawcom określoną liczbę widzów

Piłka nożna ewoluuje. Już wiemy, w jakim kierunku...

O rewelacjach poinformowała agencja Associated Press. FIFA poleciła organizatorom Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014 wzięcie pod uwagę powiększenie band reklamowych do jednego metra (dotychczas miały 90 centymetrów). Gospodarze mundialu zareagowali na tę informację z

Mecz Gwiazd PLK. Bukmacher na koszulkach, liga nie obawia się kary

złamanie zakazu przez organizatorów grozi grzywna od 700 tys. do 1,2 mln zł. Co na to PLK? - Sprzedaliśmy miejsca reklamowe agencji, która odpowiadała za ich treść. Umowa sporządzona jest tak, że wszelkiego rodzaju odpowiedzialność bierze na siebie agencja. My jesteśmy zabezpieczeni - spokojnie tłumaczył

Były race, ale nie było zagrożenia. Za nami najspokojniejszy finał Pucharu Polski od kilku lat

wznoszenia haseł przeciwko policji i Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej. „Piłka nożna dla kibiców!” skandowała trybuna zajmowana przez tysiące gdańszczan. Był to efekt wzmożonej kontroli bezpieczeństwa, którą przeprowadzała pracująca podczas finału agencja ochroniarska. Kibice obu klubów na PGE

Rozpoczął się proces w sprawie antylitewskiego transparentu na meczu Lecha Poznań

większości skorzystali z prawa do milczenia. Krótkie wyjaśnienia złożył tylko Patryk B., właściciel agencji reklamowej, który zdaniem prokuratury odpowiadał za malowanie antylitewskiego transparentu. To właśnie Patryk B. na zlecenie Stowarzyszenia Kibiców Wiara Lecha szykował meczowe oprawy, w tym

Szef Komisji Licencyjnej o Osuchu: Dokonał rzadkiej rzeczy

ósme miejsce i zdobył Puchar Polski. Dobrze zarządzany klub powinien wyjść na zero. Nie ma sensu zarabiać na piłce. Zawsze powtarzam, że to nonsens, jeżeli ktoś zakłada klub po to, by zarobić. Niech założy fabrykę gwoździ, agencję reklamową lub sklep z warzywami. Klub jest po to, by realizować swoje

Robert Lewandowski promuje kontrowersyjną markę, a teraz nadrabia zaległości. Jego popisy oglądają miliony

zakresu marketingu i konsultingu sportowego. - Nie chodzi przecież tylko o udział w reklamach czy użyczanie wizerunku na potrzeby kampanii reklamowych, ale o potężny rynek produktów sygnowanych własną marką i przychodów generowanych bezpośrednio dla siebie. Teoretycznie piłkarz, który zarabia

Lewandowski podbije Azję?

Lewandowskiego. - Przez półtora roku Robert stał się jedną z trzech największych postaci Bayernu, obok Thomasa Müllera i Manuela Neuera. Dopiero to sprawiło, że Niemcy docenili jego potencjał reklamowy - mówi Siewierski. Zapewne Lewandowski wkrótce zacznie występować w niemieckich

EURO 2012. Piłeczka antystresowa dla kibica. Przyda się na granicy

Choć w Przemyślu nie odbędzie się żaden mecz w czasie Euro 2012 , ale przez miasto mogą przejeżdżać turyści wybierający się na mecze na Ukrainie. Miasto chce zaprezentować się od jak najlepszej strony, przygotowało kampanię promocyjną i reklamową

Zakłady bukmacherskie Totolotek sponsorem tytularnym Pucharu Polski!

rękawach strojów meczowych drużyn i bandach reklamowych. Będzie on również prezentowany podczas transmisji meczów pucharowych. - Pozyskanie sponsora tytularnego jest konsekwencją wieloletniego budowania marki Pucharu Polski. PZPN od lat pracuje nad zwiększeniem atrakcyjności rozgrywek, m.in. poprzez zmianę

Amatorska Liga Pikarska - edycja letnia

, Samochodówka - Resconfex 7:2, Nowiny - Galaktyczni 3:3, Tablitek - Designer 0:3 vo. W meczu zaległym: Galaktyczni - Vector A.U.S 2:0. Więcej o rozgrywkach ALP na stronie internetowe www.alp.pl i w telegazecie TV Rzeszów - str. 200. Sponsorzy ALP: Agencja

Sportowy weekend. Pożegnania Ibrahimovicia i Guardioli, sędzia dowiedział się o błędzie... z ekranu smartfona

Rosji. Choć nie jest on z pewnością winowajcą wszystkiego, co złe, to tytuł antybohatera dostaje symbolicznie - jest bowiem głową rosyjskiego sportu. Dwa tygodnie uzbrojeni agenci Federalnej Służby Bezpieczeństwa (FSB) nie pozwolili przedstawicielce WADA (światową agencją antydopingową) skontrolować

Boniek: Za kilka dni może się ukazać: ile zarabia Brzęczek, ile dostali piłkarze. CBA zabrała wszystkie dokument

zainteresowana dokumentami dotyczącymi spółki Mikrotel, należącej do Romualda Bońka, brata prezesa. Mikrotel działa w branży reklamowej i marketingowej w kilku dyscyplinach sportu, m.in. w futbolu, siatkówce, żużlu. CBA pojawiło się w siedzibie tej firmy oraz w siedzibach wojewódzkich związków piłkarskich.  

Robert Lewandowski rozstał się z gigantem. Dlaczego? "Jest zbyt idealny"

poczuł się odpowiednio doceniony przez sponsora. Nie było widać ani siły, ani skali działań marketingowych Nike'a adekwatnych do rangi osiągnięć Lewandowskiego - uważa Grzegorz Kita, prezes i założyciel Sport Management Polska. Damian Juszczyk, dyrektor generalny agencji marketingu sportowego

Kolarstwo. Ophra wyciągnie od Armstronga przyznanie się do dopingu?

amerykańskim programie? Informacjom o rzekomej "spowiedzi" Armstronga zaprzeczył jego prawnik. Tim Herman w rozmowie z agencją AP powiedział, że nie wie nic na temat tego, że jego klient zamierza przyznać się do stosowania dopingu. - Jeżeli kiedykolwiek Lance będzie miał