plan treningowy na 3km

Piotr Książkiewicz

Maraton za 4 tygodnie. Co zrobić, żeby nie zmarnować miesięcy przygotowań

Maraton za 4 tygodnie. Co zrobić, żeby nie zmarnować miesięcy przygotowań

Najważniejsze co powinniśmy teraz zrobić to uświadomić sobie, że w tym okresie nie możemy już nic nadrobić. To nie jest czas na budowanie formy, czy bieganie ogromnej liczby kilometrów. To raczej czas na szlifowanie formy i zbieranie plonów naszej pracy.

Triathlon. Sport dla nielicznych? Jak zacząć

Jeszcze niedawno powiedziałbym, że tak, ale obecnie triathlon to jedna z najszybciej rozwijających się dyscyplin sportu w Polsce. W tym roku podczas jednej imprezy wystartuje prawdopodobnie 3000 osób, czyli tyle, ile wystartowało przez cały 2010 rok na wszystkich dystansach w całym kraju! Podpowiadamy, jak zacząć

Moja pierwsza piątka!

Za tydzień (25 września) startuje 38. PZU Maraton Warszawski, a wraz z nim "Bieg na Piątkę". To idealny dystans zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących biegaczy. Sprawdź, dlaczego warto w nim wystartować!

Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

Plan treningowy na PZU Maraton Warszawski

tygodniach planu treningowego.  Jednak w pewnym momencie muszą się one zrównać z tymi, które biegają doświadczeni biegacze. Początkujący mogą sobie najwyżej pozwolić na wolniejsze odcinki czy dłuższe przerwy między kolejnymi odcinkami w treningach. "Przywilejem" debiutantów, jest również

Buty do biegania z Lidla za 66 zł [TEST]

Buty do biegania z Lidla za 66 zł [TEST]

luz. fot. M. Pastuszek Testerka: Kasia Pastuszek Biegam regularnie od trzech lat, 3-4 razy w tygodniu, pokonując na każdym treningu od 10 do 13 km, plus dluższe wybiegania w weekendy przygotowujące do maratonu. Plan treningowy przygotowuje mi profesjonalna biegaczka. Treningi wykonuje na

Bieganie naturalne. Buty - fetysz biegaczy

Bieganie naturalne. Buty - fetysz biegaczy

aktywność wymaga poprawności i nauki techniki. Każdy sport wymaga trenera, czyli kogoś, kto się zna, kto spojrzy z boku i poprawi, zwróci uwagę na błędy, ułoży plan treningowy i wreszcie potrząśnie, kiedy robimy/gadamy głupoty. To jak dojść do biegania naturalnego? Najpierw należy stanąć na wagę i