firmę marketingową

informacja prasowa

Kto zostanie najlepszym bukmacherem, czyli pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces

Kto zostanie najlepszym bukmacherem, czyli pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces

Już 20 lutego z inicjatywy Interplay odbędzie się gala Polish Gaming Aces 2020, na której poznamy najlepsze firmy branżowe w Polsce. Statuetki zostaną przyznane za osiągnięcia z ubiegłego roku m.in. w takich kategoriach jak: firma roku, bukmacher roku, produkt roku, kampania marketingowa roku czy debiut roku. Wydarzenie odbędzie się w City Hall Production przy ulicy Tadeusza Borowskiego 2 w Warszawie.

Red Bull buduje imperium. Chce zawstydzić Manchester City i jego grupę

Meczem z SC Freiburg zespół RB Lipsk rozpocznie walkę o dogonienie Bayernu Monachium w ligowej tabeli. Jeden z najlepiej rozwijających się klubów w Europie chce wreszcie odebrać Bawarczykom to, czego odebrać nie zdołał im nikt od siedmiu lat. Poza sukcesem sportowym, byłby to ogromny sukces marketingowy i finansowy. Idealny na uczczenie 15-lecia działalności firmy Red Bull w piłce nożnej.

Ruch Radzionków już niedługo się przeprowadzi [WYWIAD Z PREZESEM]

Dla mnie klub piłkarski musi działać jak firma. Musi dobrze funkcjonować w czterech sektorach: sportowym, finansowym, organizacyjnym i marketingowym - mówi prezes Marcin Wąsiak.

Wpadka Nike! Przerobili zdjęcie Ronaldo

Wpadka Nike! Przerobili zdjęcie Ronaldo

... Adidasa. Pierwotne zdjęcie z nazwą niemieckiej firmy oraz jej logotypem pochodzi jeszcze z czasów dzieciństwa gwiazdy Realu Madryt, gdy występował w młodzieżowej drużynie Sportingu Lizbona. Nike starał się chytrze wykadrować zdjęcie, aby nie było widać napisu na bluzie. Efekty oceńcie sami...

Miasto chce oddać stadion Wisły - jest chętny i ma czas do końca marca

Miasto chce oddać stadion Wisły - jest chętny i ma czas do końca marca

Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie od 1 stycznia administruje stadionem przy ul. Reymonta. Miejscy urzędnicy chcą jak najszybciej znaleźć jednak zewnętrzną firmę, która przejęłaby na siebie ten obowiązek. ZIS liczy, że w ten sposób nie będzie musiał dokładać do interesu. Na początku lipca

Konferencja Euro 2012 - Prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy

Zapraszamy Państwa na konferencję poświęconą tej tematyce. Główne tematy spotkania oscylować będą wokół sponsoringu mistrzostw, sposobów na skuteczne komunikowanie marki i dozwolonych metod marketingu zwodniczego. Prelegenci konferencji opowiedzą o ograniczeniach UEFA w stosunku do firm i kibiców w

Sprzedawanie gwiazdy, czyli jak przenieść Roberta Lewandowskiego na inną planetę

Sprzedawanie gwiazdy, czyli jak przenieść Roberta Lewandowskiego na inną planetę

Lewandowskiego, ale każdego innego piłkarza Messii i Cristiano to bohaterowie z innej planety. Są na niej tylko oni dwaj, tylko oni wygrywają w ostatnich latach Złote Piłki, obaj są głównymi twarzami dwóch najpotężniejszych firm sprzętowych i dwóch najbardziej medialnych klubów piłkarskich. Messi, piłkarz

Sportfive i GOL International obiecywały Lechii Gdańsk złote góry. Co dają? Niewiele

(m.in. Real Madryt, Juventus Turyn, Liverpool, Lazio Rzym czy Borussia Dortmund). Firma zagwarantowała gdańskiemu klubowi ok. 8 mln zł rocznie, miała przejąć odpowiedzialność za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej klubu, zobowiązała się do pozyskania światowej klasy partnera biznesowego oraz

Inea Stadion ma specjalny znak graficzny. Oto on

Znak Inea Stadion pojawił się także na samym stadionie. Przypomnijmy, że Inea wykupiła prawa do nazwy stadionu na pięć lat. Nieoficjalnie mówi się, że płaci za to ok. 3 mln zł rocznie z opcją zwiększania kwoty co roku.

#odHAMsię, czyli kibice w Poznaniu mogą wymieniać koszulki Kaspra Hämäläinena

#odHAMsię, czyli kibice w Poznaniu mogą wymieniać koszulki Kaspra Hämäläinena

;Kolejorza" pojawił się nawet wulgarny transparent grożący innym zawodnikom, którzy mogliby zdecydować się na przenosiny do Legii. Z sytuacji wytworzonej przez transfer Hämäläinena postanowiła skorzystać firma bukmacherska STS, główny sponsor mistrza Polski. Przed meczem z Legią kibice

Sponsor rzuca podnoszenie ciężarów

Sponsor rzuca podnoszenie ciężarów

Wycofanie się spółki może być również związane z publikacjami "Wyborczej". 8 lutego w artykule "Dopingowy układ z Szymonem Kołeckim" napisaliśmy, że jeden z największych bohaterów polskiego sportu, a obecnie prezes PZPC, brał doping w 2002 r. Był to steryd anaboliczny retabolil a

Żużel. Cud na czarnym torze

do nazwy kupiła firma Centernet. Nieprzypadkowo - należała do Karkosika, a w przeszłości kierował nią Wojciech Stępniewski, obecny szef toruńskiego klubu. W środowisku nie było wątpliwości, że to sponsor zdobyty dzięki koneksjom. - To dziwne, ale nawet w czasie naprawdę sporego boomu gospodarczego

Żart stał się rzeczywistością! Zaskakująca akcja piłkarza. Nowy poziom marketingu

Żart stał się rzeczywistością! Zaskakująca akcja piłkarza. Nowy poziom marketingu

Kostaryki W niedzielnym meczu między Alajuelense z Saprissą Jonathan McDonald, który zwykle gra ze swoim nazwiskiem na koszulce, tym razem grał na plecach w trykocie z nazwą innej znanej firmy z sieci fast food, Burger King. Była to propozycja marketingowa, z której nie wahał się skorzystać. Mecz

Piłka nożna. Czas na rewolucję? Gigantyczne pieniądze na azjatycki futbol

Zastrzyk finansowy może oznaczać, że to wkrótce do Azji a nie do klubów zachodnioeuropejskich zaczną trafiać najlepsi piłkarze na świecie. 1992-2008: 150 mln. 2012-2020: 1 mld - To co zakłada nowa umowa, to niesamowite. W okresie 2008-2012 prawa marketingowe przyniosły nam 150 mln dolarów zysku

Afera w FIFA. "To mistrzostwo świata w oszustwie. Dajemy FIFA czerwoną kartkę". Mocna konferencja prokurator USA, FBI i agencji rządowej IRS

Afera w FIFA. "To mistrzostwo świata w oszustwie. Dajemy FIFA czerwoną kartkę". Mocna konferencja prokurator USA, FBI i agencji rządowej IRS

przy wyborach organizatora mundialu w 2010 roku, oraz umowach między Brazylią i firmą Nike przed mundialem w 2014 roku. Stwierdziła też, że były przypadki korupcji przy wyborach na prezydenta FIFA w 2011 roku, kiedy wybrany został Sepp Blatter. Ale na pytanie, czy Blatter jest zamieszany w korupcję

Reprezentacja. Sportfive ogłosił, kto pokaże pierwsze mecze w el. MŚ 2014

Reprezentacja. Sportfive ogłosił, kto pokaże pierwsze mecze w el. MŚ 2014

Mecz eliminacji mistrzostw świata 2014 Czarnogóra - Polska odbędzie się w piątek o godz. 20.30 w Podgoricy (relacja na żywo w Sport.pl), ale nie zostanie pokazany w otwartej telewizji. "[...] W związku z tym, że Sportfive Sp. z o.o. nie udało się osiągnąć z TVP porozumienia w zakresie sprzedaży

Kryzys kryzysem, a dla żużla (po Toruniu) sponsor się znalazł

sponsora tytularnego od pięciu lat. Udało się raz. Krótko prawa do jej nazwy kupiła firma Centernet. Nieprzypadkowo - należała do Karkosika, a w przeszłości kierował nią Wojciech Stępniewski, obecny szef toruńskiego klubu. W środowisku nie było wątpliwości, że to sponsor zdobyty dzięki koneksjom. - To

Od Erge do s.Olivera - kto reklamował się na koszulkach Lecha Poznań [ZDJĘCIA]

Od Erge do s.Olivera - kto reklamował się na koszulkach Lecha Poznań [ZDJĘCIA]

Według nieoficjalnych informacji, niemiecka firma zapłaciła ok. 4 mln zł za sezon, do tego dokładała premię za sukcesy sportowe. A te były spore - z logo s.Oliver Lech wywalczył mistrzostwo Polski, grał z nim też w Lidze Europejskiej z Manchesterem City i Juventusem Turyn. Z takim napisem w

Wisła może nieźle zarobić

Wisła może nieźle zarobić

- Hiszpania jest piątym rynkiem pod względem wartości sprzedaży praw telewizyjnych, za Niemcami, Anglią, Włochami i Francją. Jednak Barcelona to najwyższa półka, jeżeli chodzi o kluby. Można ją postawić obok takich drużyn, jak Real Madryt, Manchester United, AC Milan czy Bayern Monachium. Przy tych

Barcelona daje zarobić

- Hiszpania jest piątym rynkiem pod względem wartości sprzedaży praw telewizyjnych, za Niemcami, Anglią, Włochami i Francją. Jednak Barcelona to najwyższa półka, jeżeli chodzi o kluby. Można ją postawić obok takich drużyn, jak Real Madryt, Manchester United, AC Milan czy Bayern Monachium. Przy tych

Golf: Sponsorzy się wycofują - Woods w kłopotach

Gilette podpisało kontrakt ze sportowcem w 2007 r. Teraz reklamy telewizyjne i prasowe z udziałem Woodsa to już przeszłość. Rzecznik prasowy firmy Damon Jones, stwierdził: "Nasze działania idą w zgodzie w życzeniem Tigera, by usunąć się na jakiś czas z życia publicznego." W zeszłym

Puls Biznesu: Futbol.pl blisko bankructwa, czy Boruc odzyska pieniądze?

makietę. - Czekamy na zapłatę ponad rok, wpłynęła tylko niewielka część. Były próby rozmów, wezwania do zapłaty, ale nic nie dawały. Oddaliśmy sprawę do prawnika - mówi Piotr Adamowicz z AdmilkAgency. Wydawnictwo nie zapłaciło także m.in. firmie AMS (branża reklamowa) i Telewizji Polskiej. Problemy

Premier League. Gwiazdor NBA nabył część Liverpoolu

Premier League. Gwiazdor NBA nabył część Liverpoolu

Według "The Wall Street Journal" jest to pierwszy przypadek, kiedy gwiazda pierwszej wielkości przejmuje na własność część klubu o tak globalnym zasięgu. - Liverpool jest jednym z najważniejszych klubów spośród wszystkich sportów i jestem podekscytowany, że będę powiązany z tą niesamowitą

Jak TKH walczy z byłym prezesem

Bandy na lodowisku Tor-Tor to atrakcyjna powierzchnia. Reklamy firm, które się na nich ogłaszają widoczne są w mediach - prasie, relacjach telewizyjnych, a co mecz zauważają je setki kibiców. Wpływami od przedsiębiorstw dzielą się Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który administruje Tor-Torem

Dyskusja o finansach FIFA trwa

straty spowodowane bankructwem ISL - ISMM nie są duże. Firma miała zajmować się sprzedażą praw do pokazywania mundialu w telewizji. Dla Blattera jest to kwestia życia i śmierci - 3 maja będzie starał się o reelekcję. Jego rywalem będzie Issa Hayatou, szef Afrykańskiej Federacji Piłkarskiej (CAF

Żurawski reklamuje kosmetyki, ale do Beenhakkera mu daleko

zazdrościć, bo do nich nie ustawia się kolejka firm, które chcą zdyskontować historyczny awans biało-czerwonych. Leo: Jesteśmy na dobrej drodze

Real Madryt i Barcelona zaprezentowały nowe koszulki. Kibice zaskoczeni barwami

Choć sezon 2019/20 dopiero się zakończył, czołowe drużyny na całym świecie już rozpoczęły przygotowania do następnego. Nie tylko przygotowania sportowe, ale także marketingowe. Te w ostatnich tygodniach polegają głównie na prezentowaniu nowych strojów, w których zawodnicy wybiegną na boisko w

Afera PZN: wojna niemiecko-austriacka

reklamowa, bo za cały pakiet sponsorski, w tym prawo do wizerunku skoczków (i trenerów) z Małyszem na czele. Jak było? Naszych zdaniem tak. Zarzewie wojny 4 września 2004. Dzień przed letnim GP w Zakopanem spotykają się właściciel firmy Sportmarketing Edi Federer, szef PZN Paweł Włodarczyk i Adam Małysz

Kto kupi w Polsce prawa do pokazywania MŚ?

Infront kupił globalne prawa do mundialu od FIFA za miliarda euro i od kilku lat odsprzedaje je stacjom w poszczególnych krajach. Większość państw w Europie, także te które nie są jeszcze pewne awansu, już kupiły prawa, m.in. Grecja, Wielka Brytania, Czechy, Albania, Rosja i Litwa. W Polsce, przed M

Ekstraklasa ma nowego partnera. Wielka spółka skarbu państwa

Kolejorza zbuduje go na resztę sezonu": PKN Orlen partnerem ekstraklasy - Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki

Pięć milionów dolarów łapówki za głos na Rosję! Działacz FIFA oskarżony

Amerykanów, działacze w FIFA mieli zostać przekupieni przez władze telewizji ze Stanów Zjednoczonych i Hiszpanii oraz firmę marketingową, działającą na rzecz kandydatur Rosji i Kataru. W 69-stronicowym dokumencie padło nazwisko Jacka Warnera, będącego w przeszłości prezydentem CONCACAF (Konfederacja Piłki

Legia Warszawa podpisała najwyższy kontrakt sponsorski w historii ekstraklasy

Łazienkowskiej. Legia związana jest z Fortuną od 2014 roku. Na mocy nowego kontraktu obie firmy mają stworzyć m.in. wspólny budżet marketingowy. Legia zarobiła ponad 70 mln zł dla Fortuny - Legia to bez wątpienia najbardziej popularna drużyna piłkarska w Polsce, posiadająca kibiców w całym kraju, dlatego

Robert Kubica i Orlen rozstają się z Williamsem! Polak odchodzi po sezonie

Robert Kubica i firma Orlen podjęły decyzję o zakończeniu współpracy z Williamsem po sezonie 2019 - taką informację przekazał jako pierwszy Kamil Wolnicki z "Przeglądu Sportowego". W czwartek na oficjalnej konferencji prasowej F1, w której Robert Kubica weźmie udział, powinniśmy się

Nieoficjalnie: Robert Kubica zostaje w F1! A Orlen sponsorem tytularnym zespołu!

Jak ustalili dziennikarze RMF , Orlen zostanie sponsorem tytularnym zespołu Alfa Romeo Racing, a bolidy zespołu będą miały logotypy polskiej firmy paliwowej. Robert Kubica w nowym zespole będzie kierowcą testowym i rozwojowym. Tym samym Polak powróci do ekipy, w której debiutował w Formule 1

Mundial 2018. Reprezentacja Anglii w piłce nożnej. Kuriozalna kara od FIFA. Anglia ukarana za... skarpetki

FIFA niezwykle szczegółowo respektuje regulamin praw marketingowych o czym przekonała się reprezentacja Anglii. Jerzy Brzęczek nowym selekcjonerem reprezentacji Polski! Okazało się, że Dele Alli, Eric Dier i Raheem Sterling mieli na nogach niewłaściwe skarpetki. Mieli co prawda getry z logiem

YouTube skasował popularne wideo o szachach! Kuriozum. "Białe i czarne"

Stanach Zjednoczonych po zabójstwie przez policjanta czarnoskórego George'a Floyda . Dotyka ona cały świat. Wiele firm obawiając się bojkotu lub procesów sądowych, usuwa niepoprawne politycznie nazwy i słowa ze swych akcji marketingowych. Tak postąpił np. francuski koncern kosmetyczny L’Oreal, który

Robert Kubica i Orlen rozstają się z Williamsem! Polak odchodzi po sezonie

Robert Kubica i firma Orlen podjęły decyzję o zakończeniu współpracy z Williamsem po sezonie 2019 - taką informację przekazał jako pierwszy Kamil Wolnicki z "Przeglądu Sportowego". Oficjalna decyzja jeszcze w czwartek W czwartek zostanie zorganizowana specjalna konferencja prasowa, na

Wisła Kraków znalazła firmę, która ma ją promować i szukać sponsorów

Niemiecka firma ma się zająć marketingiem i promocją klubu. "Na mocy nowo zawartej umowy UFA Sports stworzy w Krakowie wyspecjalizowany zespół marketingowy, który będzie pracować wraz z klubem nad komercjalizacją praw marketingowych Wisły Kraków" - podaje oficjalna strona Wisły

Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

„Konsekwentna strategia odbudowy marki Puchar Polski, którą PZPN realizuje w ostatnich latach przyczynia się do zwiększenia popularności i prestiżu tych rozgrywek. Zmiana wizerunkowa jest dostrzegana również na rynku marketingowym i sponsoringowym. Efektem tego jest nawiązanie współpracy

Liga rosyjska. Burger King złożył ofertę Zenitowi. Chce, by klub zmienił nazwę

to rename Zenit to Zenit-Burger King. That's crazy! pic.twitter.com/0MkSD1cOTG— Stefano Conforti (@confortistefano) 2 września 2016 Rosyjskie media sugerują, że może to być akcja marketingowa Burger Kinga. W ten sposób firma może chcieć uczcić szóstą rocznicę otworzenia pierwszej restauracji w

Robert Kubica może liczyć na wsparcie Grupy Lotos. Decyzja zapadła

Polski koncern ma dostarczać Williamsowi paliwo na testy i treningi, ale jest jeden warunek. Nowym kierowcą brytyjskiego zespołu musiałby zostać Robert Kubica. Jeżeli Polak podpisze kontrakt i wróci do F1, to będzie mógł liczyć na wsparcie Grupy Lotos. Gdańska firma chce, żeby jej paliwa były

Floyd Mayweather zadebiutuje w MMA?

tymi filmikami: i - Floyd "Manny" Mayweather w MMA w 2018 roku, jakie są wasze kursy, Paddy?" - powiedział 40-latek. Marketingowa sztuczka? Zawodnik ma na sobie spodenki Paddy Power, czyli firmy bukmacherskiej, która jest znana z głośnych marketingowych akcji. Być może to tylko reklama

Premier League. Leicester przedłużyło umowę sponsorską, Kapustka wykorzystany marketingowo

Chociaż reprezentant Polski nie zaliczył jeszcze oficjalnego debiutu w klubie z King Power Stadium, to klub zdecydował się wykorzystać go do celów marketingowych. Kapustka, obok Daniela Amartey'a, znalazł się na zdjęciu na oficjalnej stronie klubu przy okazji podpisania przez Leicester nowej umowy

"Robert Lewandowski promuje dużą, ale kontrowersyjną markę. Światowy top go wyprzedza"

;biznesami. Wraz z holdingiem marketingowym Group One uruchomił swój dom mediowy RL Media. Firma zajmuje się planowaniem i zakupem mediów na różne potrzeby reklamowe nie tylko Lewandowskich, lecz także innych sportowców. Wcześniej Polak wszedł w agencję marketingową Store9. Miał też swoją grę na komórki

Robert Lewandowski promuje kontrowersyjną markę, a teraz nadrabia zaległości. Jego popisy oglądają miliony

samodzielnych działań merchandisingowych - zauważa Kita. Polski napastnik bierze udział w różnych przedsięwzięciach, ale to raczej biznesy. Wraz z holdingiem marketingowym Group One uruchomił swój dom mediowy RL Media. Firma zajmuje się planowaniem i zakupem mediów na różne potrzeby reklamowe nie tylko

Raheem Sterling może podpisać jeden z najwyższych kontraktów w historii futbolu

Ile godzin dziennie trenują esportowcy? Opowiada czołowa polska zawodniczka Sprawę opisał brytyjski "The Telegraph". Według jego informacji Raheem Sterling , którego umowa z firmą Nike wygasa wraz z zakończeniem obecnego sezonu, od przyszłych rozgrywek może grać w butach marki Air Jordan

F1. Powraca temat przejęcia Williamsa przez Dmitrija Mazepina. "To najlepszy moment na kupowanie zespołu"

latach jedną z najlepszych platform marketingowym. Posiadanie ekipy w niej może być bardzo przydatne dla każdej rosyjskiej firmy, działającej na rynkach międzynarodowych - powiedział. Przejęcie zespołu Formuły 1 mogłoby być jego zdaniem kolejnym sukcesem, po udanej organizacji wyścigu w Soczi. - Grand

Robert Kubica oficjalnie w F1 w 2020 roku! Bezprecedensowy sukces Orlenu

Orlen zostanie sponsorem tytularnym zespołu Alfa Romeo Racing, a bolidy zespołu będą miały logotypy polskiej firmy paliwowej. Robert Kubica w nowym zespole będzie kierowcą testowym i rozwojowym. Tym samym Polak powróci do ekipy, w której debiutował w Formule 1, gdyż Alfa Romeo funkcjonowała przez

Juventus pobił swój rekord. Efekt Cristiano Ronaldo

W piątek Juventus podpisał nowy kontrakt z Adidasem, przedłużając umowę do 2027 roku. Od sezonu 2019/20 będą obowiązywały nowe stawki. Przez osiem lat Juventus dostanie co najmniej 408 mln euro, czyli 51 mln euro na sezon. Jak do tej pory niemiecka firma płaciła "Starej Damie" 26 mln

Światowi giganci walczą o Liverpool! Klub może zarobić nawet 70 milionów funtów

. Następne w kolejności są Arsenal i Chelsea (po 60 mln.) i Manchester City (50 mln.). W skali globalnej niedoścignione pozostają Real Madryt (107 mln. funtów) i Barcelona (98 mln.). Tyle, że Liverpool błyskawicznie pnie się w marketingowej hierarchii, przyciągając coraz więcej kibiców wynikami i stylem gry

Marzenie Roberta Lewandowskiego spełniło się. Takiej ekspozycji jeszcze nie miał

. Wembley podczas finału oklaskiwało Niemców. Ówczesne zachwyty nad Bundesligą nie trwały jednak długo. Ludzie ją podziwiali, chwalili, ale jej nie konsumowali. Świat dalej zachwycał się Premier League, a najchętniej kupował koszulki Realu Madryt i Manchesteru United. Według danych firmy marketingowej

Liga Mistrzów. PGE Vive Kielce i Wisła Płock ukarane przez EHF

oficjalnych nadruków, co naruszyło prawa marketingowe EHF. Oba kluby zostały ukarane grzywną" - czytamy w komunikacie.  Konflikt interesów Sponsorami zarówno Wisły Płock jak i Vive Kielce są polskie firmy energetyczne. Partnerem klubu z Kielc jest Polska Grupa Energetyczna, a w przypadku Wisły 

STS na dłużej z Pogonią Szczecin

marketingowe. Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań

"Ponownie Was zaskoczymy. Budujemy modę na AZS w Warszawie"

przygotowane przez firmę Pentagon Research. W październiku wartość ekspozycji naszych partnerów wyniosła ponad 2 600 000 zł, z czego ponad 1 350 000 zł osiągnęliśmy w Internecie. Niedawno zaprezentowaliście nową kolekcję strojów. Czy to kolejny krok marketingowy? Kolekcja strojów pod marką P to ważna cześć

50 mln euro rocznie dla Kyliana Mbappe. Kosmiczna oferta. PSG może stracić pół miliarda euro

witali z honorami" Mbappe gigantem na boisku i poza nim Mbappe jest kluczowy dla PSG nie tylko ze względów czysto sportowych, ale i marketingowych. To w dużej mierze dzięki niemu i Neymarowi firma Nike podpisała nowy kontrakt z Paryżanami obowiązujący do 2032 roku. Zarobki klubu z tego tytułu

Orlen coraz bliżej zostania sponsorem tytularnym zespołu F1. Kubica będzie jeździł w 2020 roku?

Istotne znaczenie w określeniu przyszłych planów Kubicy ma PKN Orlen. Koncern zadeklarował już, iż pragnie pozostać w Formule 1 , z którą zamierza związać dużą część swych działań marketingowych, także o zasięgu międzynarodowym. Cyrk w Williamsie. To był sabotaż czy kuriozum? Zobacz poniżej

Kibice Borussii Dortmund skrytykowali RB Lipsk. Wymowna oprawa

RB Lipsk według badań Uniwersytetu Technicznego w Brunszwiku jest najbardziej znienawidzonym klubem w Niemczech. Powstał w 2009 roku z inicjatywy firmy Red Bull i błyskawicznie, już po kilku sezonach, dzięki dużym inwestycjom finansowym awansował do Bundesligi. - Bez tradycji, to projekt PR-owy i

Łapówki za igrzyska: szef kandydatury Tokio 2020 podejrzewany przez Francuzów o korupcję

on bardzo długo zapewniał Rosji nietykalność i razem z innymi działaczami IAAF pomagał w tuszowaniu wpadek dopingowych. Diack junior (rząd Senegalu odrzuca prośby Francji o jego ekstradycję) był doradcą marketingowym IAAF, pomagał wybierać gospodarzy wielkich imprez lekkoatletycznych. To na konto

Robert Lewandowski zmienił wizerunek. Polak "jak Rumcajs"

od lat był związany umową z firmą Procter&Gamble i reklamował szampony oraz maszynki do golenia. W jednym z wywiadów przyznał, że nawet jeden źle ułożony włos przeszkadza mu na boisku, czym mocno zirytował polskich kibiców po nieudanym mundialu. Teraz jednak Polak zaprezentował

DMS. Jedna z najważniejszych osób światowego sponsoringu w Polsce

Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingowe wykorzystywany jest przede wszystkim do budowania świadomości marki i celów wizerunkowych. Skuteczna eksploatacja sponsoringu w komunikacji z rynkiem pozwala również wykorzystać sponsoring do realizacji celów sprzedażowych firmy. Jak umiejętnie

Wisła Kraków ma nowego sponsora. Na spodenki

Facebook? » | A może Twitter? » Euro Alloys należy do grupy Sural, który jest światowym liderem w handlu walcówką aluminiową. "W ramach nowej strategii marketingowej w zakresie pozyskiwania rynku europejskiego, w tym dynamicznego rozwoju na rynku polskim, firma

Orlen wsparł Roberta Kubicę i wylicza korzyści. "Umowy przewidują różne scenariusze"

potencjał reklamowy. Czy mariaż z Formułą 1 przyniósł już firmie jakiekolwiek wizerunkowe lub finansowe korzyści? Na te pytania, w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl , próbował odpowiedzieć Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen. Przedstawiciel spółki odniósł się

Oficjalnie: Nowy sponsor Wisły Kraków na trzy lata

Wisłę i Lyoness połączą trzy umowy. - Sponsorska, na mocy której logo firmy pojawi się na rękawkach koszulek, druga - program lojalnościowy i trzecia - marketingowa - zaznacza Marzena Sarapata, prezes klubu. Część pieniędzy dla Wisły będzie zagwarantowana, reszta zależy od aktywności kibiców. Jeśli

Tour de France. CCC sponsorem tytularnym grupy BMC

owa przyszłość (patrząc na problem z marketingowego punktu widzenia) – mimo dzisiejszych zapewnień o kontynuacji misji CCC Sprandi Polkowice – nie rysuje się szczególnie atrakcyjnie. Ale żeby to wyjaśnić, trzeba się na moment skupić na tym, co właściwie prezes Miłek dzisiaj kupił

"Wydawało się, że jest kuloodporny, nadludzki" - świat sportu wstrząśnięty śmiercią Kobe'ego Bryanta

koszykówkę wziął się na poważnie i 4 lata od finału w 2010 roku został wybrany w drafcie przez Philadelphia 76ers. " Taki zdarza się raz na pokolenie " - pisał z kolei dziennikarz i autor książek Rick Reilly. "Miał otwarty umysł. Miał własną firmę marketingową, zdobył Oskara, miał milion

STS oficjalnym sponsorem Zagłębia Lubin

social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania z udziałem Zagłębia Lubin. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe

Ekstraklasa. Dzięki smartfonom kibiców wiemy o nich wszystko. Nawet to, ilu korzysta z randkowej aplikacji dla gejów

? Firma Selectivv profilowała stadionowych kibiców w celach marketingowych. Tak, by dostarczać im możliwie najtrafniejszą reklamę. Więcej ciekawostek przeczytacie TU .

Sponsoring w Niemczech

projektów 40 tysięcy euro. Projektowi ProSport Hannover towarzyszy cykl spotkań poświęconych: planowaniu kariery, motywacji drużyn, wsparciu psychologicznemu, pracy trenerskiej, dynamice zespołów oraz profesjonalnemu marketingowi. W spotkaniach biorą udział osoby ze świata biznesu, sportu i polityki, w tym

Budmat sponsorem Wisły Płock. Umowa będzie obowiązywać przez rok

teraz muszę tylko poprawić swoją kondycję - skomentował żartobliwie właściciel firmy Budmat Bogdan Więcek. - Dziękuję prezydentowi i zarządowi klubu za wzorową współpracę przy organizacji zawodów driftingowych. Dzięki temu Płock stał się stolicą driftingu - mówił Bogdan Więcek. - Dlaczego od tego

GKS Tychy. Nowi sponsorzy podpisali umowy. Frekwencja pomaga?

ściankach konferencyjnych oraz na stronie internetowej klubu. Firmy mogą także prowadzić akcje promocyjne i marketingowe podczas domowych spotkań wszystkich sekcji.

GKS Katowice. Klub szuka sponsora strategicznego. Pierwsze rozmowy już za nim

znalezienie sponsora strategicznego. Mamy grono firm, które co miesiąc łożą na klub od 200 do 15000 złotych miesięcznie, ale ten sponsor strategiczny jest niezbędny. I tu ogromna rola naszych zawodników, bo jeśli będziemy bazowali jedynie na działaniach marketingowych, to szanse na znalezienie tego sponsora

Fortuna sponsorem także koszykarzy Legii

silny i wiarygodny partner biznesowy zdecydował się na podjęcie współpracy z naszym klubem. Jest to dla nas duże wyróżnienie. Współpraca z firmą Fortuna pokazuje, że nasze działania marketingowe przynoszą skutek, a koszykarska Legia cieszy się coraz większym zainteresowaniem potencjalnych sponsorów

Falubaz już z medalem. I to na poziomie europejskim

Medalem Europejskim nagradzane są wyroby i usługi, odpowiadające najwyższym europejskim standardom. Istotna jest dynamika firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty. A przecież zielonogórski klub rozwija się znakomicie, posiada przy tym wiodący produkt marketingowy, jakim jest drużyna SPAR Falubazu

STS sponsorem głównym Jagiellonii Białystok dwa lata dłużej

firmy w trakcie spotkań rozegranych w Białymstoku m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie

STS oficjalnym partnerem Polskiej Ligi Siatkówki

dużą część naszej współpracy będziemy opierać na aktywacjach skierowanych do fanów siatkówki – dodaje Mateusz Juroszek, prezes STS. Podpisana umowa obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozgrywanych w ramach Plus Ligi m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych

Przez lata byli wyśmiewani i spychani na peryferie NBA. Po raz pierwszy w historii mistrzostwo zdobyła drużyna z Kanady

potrzebują paszportów, żeby się tam dostać. Nikt nie przyjedzie - opowiadał w wywiadzie dla Forbes’a Dave Freeman, szef marketingu hokeistów Toronto Maple Leafs. To właśnie wtedy skontaktowano się ze znaną, międzynarodową agencją marketingową Sid Lee z prośbą o ratunek. Zaczęto po kolei składać fakty

Cristiano Ronaldo pierwszym piłkarskim miliarderem. Na czym tyle zarabia? "Jest chodzącym przedsiębiorstwem"

, nieustannej chęci uczenia się, motywacji i podziwie dla największych biznesmenów na świecie. Mówił o biznesie jak o substytucie tych wszystkich emocji, których na razie doświadcza na boisku. - Zauważyłem, że najlepszych sportowców i biznesmenów łączy podobna etyka pracy. Prezesi wielkich firm też są zawsze

Effector w drodze po lepsze wyniki będzie jeździł Suzuki

- Bardzo cieszymy się z podpisania umowy. Jako firma chcemy wspierać lokalny sport w województwie świętokrzyskim. Oczywiście robimy to również ze względów marketingowych. Chcemy bardziej rozpropagować markę Suzuki w regionie. Mamy nadzieję, że samochody będą dobrze służyły kieleckiemu klubowi

Janusz Filipiak: Chcemy zainteresować hokejem młodzież w Polsce

do firm, które zajmują się promocją hokeja w zakresie komercyjnym i marketingowym, a także dyskusje na temat zawodników, szkolenia czy wszelakich problemów w tej dyscyplinie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy uczestniczyć w tym międzynarodowym projekcie, ponieważ wspólnie z Polskim Związkiem

Siatkówka. Feniks z popiołów znów zaskoczył - Trefl Gdańsk zagra w Lidze Mistrzów

władze w trudnym okresie. Dzięki zaangażowaniu kibiców i bardzo sprawnemu działaniu marketingowemu, drużyna przetrwała, w poprzednich rozgrywkach wygrywając Puchar Polski oraz brązowy medal mistrzostw kraju. Już wcześniej trener zespołu, Andrea Anastasi, podkreślał, że w kolejnym sezonie będzie potrzebne

Ekstraklasa zarobi fortunę dzięki nowemu sponsorowi. "Rozwój będzie coraz szybszy"

współpracę z PKO i Lotto. Na pewno jego osoba pomogła w negocjacjach, ale warto pamiętać, że rozmowy trwały od wielu miesięcy. To nie było tak, że ktoś dał błogosławieństwo i nagle firmy otworzyły swoje budżety. Dobrym przykładem jest partnerstwo z Totalizatorem Sportowym: najpierw był to nasz partner główny

Skok w niszę? Nie ze skokami narciarskimi!

odbiorniki prawie siedem milionów ludzi. Na wynikach oglądalności skoków warto zatrzymać się dłużej. Na koniec 2016 roku Międzynarodowa Federacja Narciarska (FIS) na podstawie badań firmy marketingowej Repucom podała dane z dziesięciu krajów, w których sporty zimowe mają najwięcej fanów. Skumulowana

Stadion Juventusu zmienia nazwę

był rekordowy w historii Serie A. Dział marketingowy mistrza Włoch także nie śpi. Kilka miesięcy temu odświeżono klubowy herb, a teraz do klubowej kasy wpłyną grube miliony za sprzedaż praw do nazwy stadionu. Od 1 lipca Juventus Stadium zmieni się w Allianz Stadium. Nie dość, że Bianconeri grają na

Adwokaci, producent środków czystości, a nawet kraina firan. Rośnie grono przyjaciół GieKSy

Wykładając 196,4 zł miesięcznie, firmy lub osoby fizyczne mogą dołączyć do grona "Przyjaciół GieKSy". Partnerzy klubu sami mogą zadecydować, czy ich wsparcie będzie skierowane na akcje społeczne, działalność marketingową lub rozwój drużyn młodzieżowych GKS-u. "Przyjaciel GieKSy"

Rosja kupiła sobie mundial? Hakerzy ujawnili skalę korupcji działaczy FIFA! Najdroższy jest Beckenbauer

, potem pracował w Adidasie, w marketingowej firmie ISL, która, jak się okazało po jej bankructwie, była też centralą korumpowania działaczy sportowych. Po śmierci Roberta Schwana, wieloletniego menedżera Beckenbauera (nazywanego człowiekiem, który wymyślił zawód menedżera piłkarskiego w Niemczech), to

"Transmisja Lewandowskiego wzbudziłaby ogromne zainteresowanie. Kibice pragną adrenaliny"

tygodniach transmisje na żywo, realizowane z domów, przez streamerów, przeżywają ogromny rozkwit. Czy zgadza się Pan ze stwierdzeniem, że granie w gry przez zawodowe kluby sportowe, które angażują do tego swoich profesjonalnych piłkarzy, może się stać dla nich nie tylko takim zwykłym narzędziem marketingowym

Światowa marka będzie wspierała Koronę

- Poza standardowym pakietem sprzedażowym i promocyjnym, porozumienie przewiduje szereg akcji marketingowych oraz społecznych pod hasłem "Wspólnie Możemy Więcej". Jednym z ważniejszych elementów tej współpracy będą działania promocyjne prowadzone wraz z głównym sponsorem Korony - firmą

Neymar przeprosił za "nurkowanie". Dostał za to ponad 200 tysięcy euro...

stworzenie telewizyjnego spotu, w którym przeprosi on fanów za wydarzenia z Rosji. Ocieplenie wizerunku gracza dla firmy, która promuje swoje produkty jego twarzą, było niezwykle istotne. Także sam piłkarz dbający o swoje zobowiązania reklamowe chętnie przystał na prośbę Gillette. Warto nadmienić, że za

Formuła1. Renault pozyskało nowego sponsora

Logo chińskiego producenta paneli będzie widoczne na nosie bolidu, co daje duże możliwości marketingowe firmie Trina Solar. - Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać firmę Trina Solar na naszym pokładzie - mówi właściciel teamu Renault Gerard Lopez. - Trina Solar jest pierwszym poważnym sponsorem branży

Partnerskie Kluby Biznesu. Rok rekordów. W Koronie Kielce tłumy, Juventus Academy Bydgoszcz z 72 sponsorami

kluby chętnie przyłączają się do akcji. Po przystąpieniu do PKB do ręki dostają gotowe narzędzia marketingowe, również te multimedialne jak aplikacja mobilna. Najbardziej jednak do działaczy mogą przemawiać liczby pozyskiwanych nowych sponsorów. Juventus Academy z Bydgoszczy od początku akcji, czyli od

Nowy skład rady nadzorczej Lechii już bez przedstawiciela Lotosu. Zarząd będzie dwuosobowy [AKTUALIZACJA]

upadku musiał zaczynać niemal od zera, czyli od A klasy. Zmiany nastąpiły również w strukturze marketingowej. Wszystkie sprawy dotyczące marketingu, sprzedaży i dystrybucji biletów, a także działu klubowych pamiątek zostały przejęte pod kuratelę spółki Lechia Management. Na jej czele stanął Niemiec

PŚ w skokach. Kolejne problemy byłego wicemistrza świata. Harri Olli musi zapłacić 70 tysięcy euro odszkodowania!

od tej decyzji. Te słowa nie spodobały się włodarzom fińskich skoków, dlatego zdecydowano się na wytoczenie procesu Finowi. 70 tysięcy euro odszkodowania Harri Olli bronił się twierdząc, że firma bukmacherska nie zapłaciła mu za występ w reklamie, a obie strony odniosły jedynie korzyści marketingowe

Lech Poznań z nowym sponsorem. Czy po sezonie jego logo trafi na koszulki "Kolejorza"

Lyoness to międzynarodowa wspólnota zakupowa działająca głównie w oparciu o program lojalnościowy. Firma działa obecnie w 46 krajach na wszystkich kontynentach, a z jej programów korzysta ponad 5 milionów klientów. Teraz Lyoness dynamicznie wchodzi na polski rynek piłkarski - firma związała się

Starcie bukmacherów o wpływy w Górniku Zabrze. Porozumienie blisko

Do podpisania wynegocjowanej już umowy miało dojść w ubiegłym tygodniu. Nie stało się tak, bo klub zaskoczyła informacja, że partnerem Socios zostanie firma bukmacherska STS. Tymczasem sponsorem Górnika jest Totolotek S.A., czyli konkurent STS. Sytuacja zrobiła się patowa, bo stowarzyszenie kibiców

Produkty light kontra zwykłe - czy warto je kupować?

aby na pewno zawsze tak jest? Niestety, nie zawsze zakup pożywienia z tej kategorii będzie dla nas dobrym rozwiązaniem. Hasło to jest w większości przypadków chwytem marketingowym, na który z powodzeniem dajemy się nabierać. Mając na uwadze swoje dobro, sięgamy po coś, co w swoich skutkach

Tajemnicza reklama na strojach piłkarzy GieKSy

marketingowej Centrozapu. W kolejnych meczach na koszulkach pojawią się nowe słowa. Połączone z nich pierwsze litery utworzą nową nazwę firmy - wyjaśnia Radosław Bryłka, rzecznik GKS-u. Podyskutuj o rozgrywkach w naszym regionie na Facebooku Śląsk - Sport.pl »

Finał Euro 2016. Kibic wygrał milion funtów, obstawiając bramkę Edera

find our #MissingMillionaire. pic.twitter.com/tY0BLK36qc— BetVictor (@BetVictor) July 12, 2016 *a może to tylko akcja promocyjna firmy bukmacherskiej? Ostatnio podobno historie coraz częściej rozprzestrzeniają się po mediach społecznościowych i czasami trudno uwierzyć, że nie mamy do czynienia

Prezes Ślęzy Wrocław: Politycy zniechęcili biznes do angażowania się w sport

celów sprzedażowo-marketingowych. Tym bardziej że firmy mają budżety na reklamę i promocję, a z nami nie wydadzą więcej niż to, co zaplanowały. A korzyści będą na pewno bardziej efektywne. Szukacie różnych form promocji, niedawno zorganizowaliście mikołajki dla kilkuset dzieci z Akademii Ślęzy. Takiej

Ilu Chińczyków ogląda europejskie hity piłkarskie? Te liczby mogą zaskoczyć kibiców

zebrane przez firmę marketingową specjalizującą się w badaniu rynku telewizyjnego. Został opublikowany na stronie Soccerex.com. W pierwszej dziesiątce nie ma słynnego El Clasico. Mecz Barcelony z Realem oglądało w Chinach w ubiegłym sezonie 0,170 proc. gospodarstw domowych, czyli ok. 724 tys. Dużo więcej

Reprezentacja Polski. PZPN ogłosił nowego sponsora kadry

Ustronianka otrzymała prawo do posługiwania się tytułem "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski", a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej